ضرورت سرمایه گذاری در صنعت فولاد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد ؛ برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به صنعت فولاد و سرمایه گذاری در این بخش اجتناب ناپذیر و ضروری است. معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اجتناب ناپذیری سرمایه گذاری در صنعت فولاد بیان کرد : در گذشته در زمینه کنسانتره، آهن اسفنجی و گندله توازن نداشتیم اما در چهار سال گذشته، تولید کنسانتره از 28 میلیون تن با 80 درصد رشد به حدود 50 میلیون تن رسید.

 وی همچنین به نقش فولاد مبارکه اصفهان در اشتغال زایی کشور اشاره کرد و گفت: این صنعت زمینه اشتغال 25 هزار نفر به صورت مستقیم و 350 هزار نفر را به شکل غیرمستقیم فراهم کرده است. برنامه ریزی و حرکت براساس برنامه و زنجیره در آین شرکت موجب موفقیت بیش از پیش آن شده است. در سال91 میزان صادرات فولاد مبارکه، 800 هزار تن بوده و امسال به هشت میلیون تن رسیده است که ارزش افزوده زیادی برای کشور ایجاد کرده است. باید صنایع دیگر از فولاد مبارکه به عنوان الگو بهره برداری کنند و این امر مورد حمایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه معادن در یکسال گذشته ذخایر معدنی کشور 50 میلیارد دلار افزایش یافته است و 2 میلیارد تن ذخیره سنگ آهن به کشور اضافه شده است که این نشان از برنامه ریزی درست دارد. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: